«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Більш складною виявляється ситуація, коли вас одразу назначають керівником у новий для вас колектив й необхідно, щоб команда не зустріла вас "у багнети".
Уявіть собі скільки б ми могли зробити й досягти, якщо б завжди були зосереджені й не відволікалися. Насправді ж, чим серйозніше й складніше завдання стоїть перед нами, тим більше ми стаємо неуважними, відволікаємося на різні дрібниці, відтягуючи його виконання. Про те наскільки корисно в ці моменти було б вийти з соцмереж і вимкнути всі гаджети, знають всі. Тому разом пропонуємо звернути увагу на ще кілька порад, щоб працювати більш ефективно.
На роботі, та й у повсякденному житті, успішні стосунки з іншими людьми залежать від нашого вміння домовлятися. Але досить часто ми не з того боку підходимо до процесу ведення переговорів. Кріс Восс у своєму бестселері «Ніколи не йдіть на компроміс. Техніка ефективних переговорів» розкриває секрети ефективних перемовин, набутих і опрацьованих ним під час служби у Федеральному Бюро Розслідувань.
Ваш інтернет-магазин «засвітився» на українському ринку – це прекрасно. Але завжди є, куди рости і розвиватися. І наступним кроком може стати успішний вихід на світові ринки.
Колись так станеться, і ви дізнаєтеся, що керівництво вважає вас безвідповідальним, колеги – неробою та клоуном. Що в такому випадку робити? Змінити навколо себе людей чи, можливо, попробувати все ж таки виправити це негативне враження на більш позитивне. На думку психологів, змінити погане враження оточуючих про себе можна двома способами.
Розглянемо разом з Jobs.ua, яких кроків потрібно дотримуватися, щоб прийняти працівника на роботу згідно чинного законодавства, а також які фінансові санкції чекають на порушників Кодексу законів про працю.
Великі лідери, на відміну від простих управлінців, вміють повести за собою і надихнути. Таким був Лі Гонхі, молодший син засновника Samsung, який керував компанією більше тридцяти років і спромігся зробити з локальної південнокорейської компанії потужну транснаціональну корпорацію, яку знають в усіх куточках світу.
Джордан Пітерсон – клінічний психолог за фахом – і сам пережив затяжну депресію, тому чудово знає, про що говорити з людьми, які переживають складний період у житті. Його книга «12 правил життя. Як побороти хаос» розповідає про те, як впорядкувати своє життя, слідуючи дванадцяти простим правилам.
Аби життя було насиченим і щасливим, а робота – продуктивною, зверніть увагу на корисні звички. З початком нового тижня звикайте до нової корисної звички. Разом з jobs.ua пропонуємо спробувати навчитися робити перепочинок.
Стосунки з грошима закладаються ще в дитинстві. Якщо у вас проблеми із вмінням заощаджувати гроші чи їхньою постійною нестачею, коріння фінансових негараздів криються саме там. Так, ми не можемо повернутися в дитинство, але ми можемо змінити своє ставлення до грошей.