«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Криза – це брак розвитку, хіба не так? Коли людина відчуває, що, можливо, все й робить правильно (принаймні, так видається), але в реальності стає помітно, що кар’єра заштопорилась на одному місці. Як подолати кар’єрну кризу? Давайте разом поміркуємо, як усвідомити це і які реальні кроки потрібно зробити в цьому напрямку, щоб навчитися долати подібні кризи з найменшою шкодою для свого благополуччя.
Якщо ви працюєте у сфері управління персоналом, а на дозвіллі любите переглядати серіали, портал Jobs.ua підготував для вас добірку найцікавіших серіалів, які можуть дечому навчити.
Ми проводимо з ґаджетами багато часу, тому питання цифрової детоксикації є вкрай актуальним.
Токсичність є однією з головних причин, за якою українці змінюють місце роботи. Робітники багатьох компаній діляться власним досвідом: їх робота досягає ефективності тільки в тому разі, коли вони почувають себе в колективі комфортно й вільно.
Звичними хобі нікого не здивуєш. А от нестандартними – запросто. І найперше, ви можете здивувати самі себе, опановуючи на дозвіллі нове незвичне заняття. Хтозна – можливо, ваше хобі з часом перетвориться на щось грандіозніше?
Для ІТ-компаній, працівники яких особливо цінують свободу у виборі місця роботи, проживання та пересування, гібридний формат роботи був звичною справою ще до пандемії. Але із запровадженням локдауну, інших протиепідемічних заходів такий формат роботи став затребуваним в інших сферах діяльності.
Вас коли-небудь насторожували надміру ввічливі люди? Здається, у ввічливості складно відшукати негативні сторони, і все ж вони є. Вживаючи безкінечні «будь ласка» та «дякую», такі люди навряд чи розуміють, що їхня надмірна ввічливість на роботі може бути шкідлива. Давайте розберемось, чому.
Ми живемо в такий час, коли роботодавець повинен створювати максимальний комфорт робітників та турбуватися про їх ментальне здоров'я.
Від формату управління навіть в найдемократичнішій компанії залежить багато речей. Лідерські якості та інші таланти мудрого керівника здатні надихати на справжні подвиги; а ось нестерпні начальники, навпроти, можуть змусити покинути компанію найцінніших фахівців.
Ціль спікера – вплинути на аудиторію. Змусити задуматися над сказаними словами, над проблемою, яку він обговорює перед присутніми. Саме так, обговорює, адже кожен виступ – це взаємодія із учасниками заходу, навіть якщо вони мовчать під час вашого виступу і тільки слухають. Які секрети успішного виступу на конференції? Читайте в статті.