«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Довготривалі новорічні свята, інші вихідні, відпустки чи вимушений карантин: коли «після» наступає, ми клянемо й себе, й навіть свята, бо до відкладених недоробок додаються справи поточні.
Багато хто з нас засиджується в офісі до пізнього вечора. Для чого ми це робимо? Хочемо зробити кар'єру чи не вміємо правильно використовувати робочий час? Нам нічого робити вдома, ми так звикли чи справа в біоритмі?
Керівник – така сама людина зі своїми «плюсами» та «мінусами» й певним багажем відповідальності, який так чи інакше, але проецирується на характер особистості.
На роботі багато що трапляється, бо це робота: аврали, непорозуміння, колеги відволікають розмовами, керівник приходить не в дусі. Обстановка стає гарячою, напруженість зростає, нічого хорошого в цьому немає. Стрес поширюється, як інфекція, але йому можна протистояти.
Офіс – це те місце, де ми проводимо достатньо багато часу, тому варто відчувати себе в ньому комфортно. А для цього необхідно притримуватись ряду неофіційних правил етикету, які допоможуть налагодити спілкування і уникнути неприємних ситуацій.
Споконвічне питання: «Робота чи особисте життя?» нагадує шекспірівське: «Бути чи не бути?» Цей вибір зробити надто складно, і знайти баланс між цими аспектами вдається одиницям.
Перш за все мова йдеться про вчасний приход на роботу. саме вчасний, ане за півгодини до існуючого часу початку роботи.
Робота, також опиняється під ураженням цієї звички людства.
Зручність, досягти якої допомагають всілякі сучасні розробки та гаджети, суттєво впливає й на кінцевий результат роботи
Як правило, працююча людина відволікається у цей час, хіба що на швидкий прийом харчів, й це – кращий випадок.