«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Про те, як знайти підхід до найскладніших колег на роботі та завжди мати доброзичливу робочу атмосферу в колективі - наша сьогоднішня стаття на Jobs.ua
Щоб не втрачати навички продуктивної праці навіть попри війну в країні, потрібно дбати, зокрема, про своє ментальне здоров’я. Враховуючи цю важливу обставину, портал з працевлаштування Jobs.ua підготував для вас добірку письменницьких вправ, які стануть чудовим засобом для збереження психічного здоров’я в умовах війни.
Кар’єрне зростання всередині компанії вигідне обом сторонам трудових відносин. Керівництву компанії це вигідно, бо краще на посаду призначити спеціаліста, який вже деякий час працює в компанії, аніж шукати стороннього фахівця. Та й самі співробітники, яких цікавить кар’єрний розвиток саме в цій компанії, проявляють більше зацікавленості до робочих процесів.
Це питання доцільно розглянути з двох причин. По-перше, купувати книги і до війни було недешевим задоволенням, а зараз – тим більше. А от читати чудову літературу, маючи під рукою тільки телефон – можна запросто. І все, що для цього потрібно – це, власне, телефон і десять-двадцять хвилин перерви на робочому місці.
Деякі українці, що живуть не в зоні активних бойових дій можуть відчувати провину, що з ними все нормально, хоча деяким їх співвітчизникам доводиться жити майже під кулями. Таке почуття виникає найчастіше під час війни або несприятливих екстремальних подій. Jobs.ua зібрали для вас поради, як поратись з синдромом, якщо помітили в собі відчуття провини та само докори.
Всім нам буває складно зосередитися на робочих завданнях, особливо в цей непростий час. А щоб ухвалювати правильні рішення на роботі, щоб ефективно працювати – погодьтеся, потрібно залишатися при здоровому глузді. Але що робити, коли «підступає», особливо на робочому місці?
Хто не вміє захищатися від агресії, зокрема пасивної, той ризикує стати об’єктом насмішок чи глузувань. Як від колег, так і від керівництва, якщо така поведінка саме в цьому колективі вважається прийнятною. Чим це загрожує тому працівнику, який не вміє захищати свої кордони на роботі, і як навчитися це робити? Давайте поговоримо на цю важливу тему.
Під час війни запустилось багато цікавих проектів та стартапів, що націлені на підтримку українців будь-якої сфери діяльності та прошарку. Один з них «Працюю на перемогу».
Що може зробити керівник для команди та компанії, щоб триматися разом?