RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации
  3. Методы управления персоналом

Публикации "Методы управления персоналом"

Страница 5 из 37

«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.

  • Процес делегування повноважень: основні помилки

    14 ноября 2019 1580

    Кожен член колективу має розуміти, що йому довіряють як спеціалісту й очікують від нього конкретний результат.

  • Адаптація керівника в новому колективі

    28 октября 2019 1578

    Про найважливіше у гармонійному знайомстві нового керівника із колективом та його максимально швидкій адаптації в ньому

  • Як одразу привчити колег не спізнюватись на роботу

    20 октября 2019 703

    Як тільки в компанії з’являється новий робітник, то він з самого початку вмотивований приходити на роботу вчасно. Але рутинні повсякденні задачі втомлюють спеціаліста та примушують лінуватися та запізнюватися на роботу. Якщо роботодавець не ставить вчасний прихід на роботу за обов’язкове правило, то рано чи пізно це питання постає гостро. Тому вихід - одразу встановлювати правила в компанії, порушення яких веде до відповідальностей та покарань.

  • Як керувати людьми старшими за вас?

    10 октября 2019 614

    Керівництво робочим персоналом – одна зі складних та важливих завдань кожного директора та спеціаліста для керівної посади. Труднощів додає той факт, якщо ваш вік менший за вік ваших підлеглих. На думку багатьох робітників, які зіткаються з цим, проблема часто полягає в відмінностях в трудовій етиці поколінь або цінностях. Та ефективне керівництво не має вікових обмежень – стверджують менеджери з персоналу.

  • Адаптація персоналу в колективі

    16 сентября 2019 1485

    Помилки у такому процесі або неуважність до виникаючих в колективі проблем чи непорозумінь з боку керівництва, легко призведе до збоїв, низької якості роботи та втрати перспективних співробітників

  • Професійне вигорання на роботі

    16 сентября 2019 907

    Що робити із психоемоційним вигоранням?

  • Щасливий спеціаліст в комапнії. Який він?

    29 июля 2019 300

    Будь-який керівник чи директор компанії бажає бачити кожного спеціаліста свого підпримства щасливим та натхненним на професійну діяльність. Ті керівники, хто має довгий досвід роботи, знає формулу щасливого спеціаліста та намагається користуватися нею кожного дня, щоб налагодити дружню робочу атмосферу компанії та зробити перебування кожного спеціаліста на робочому місці приємним. jobs.ua зі слів досвідчених роботодавців намагались дізнатися, хто такий та який це «щасливий спеціаліст в компанії».

  • Що дратує ваших співробітників?

    18 июня 2019 348

    Робота в компанії вимагає від кожного члена колективу дотримання певних моральних та етичних норм. Але кожного дня ми намагаємося вирішувати низку проблем, взаємодіяти з іншими робітниками, тому цілком можливо, що в вашому особистому просторі у вас з’являються певні причини, які можуть вас дратувати. jobs.ua спеціально для своїх читачів підібрала найбільш розповсюджені причини, за якими ваші колеги по роботі або ви, можуть відчувати себе збентежено чи дратівливо. Цікаво? Читайте далі у статті.

  • Как уменьшить текучку кадров в компании

    27 мая 2019 952

    Правильный подход к подбору сотрудников позволит набрать штат профессионалов и своевременно выявлять проблемы в компании. Снижение текучести кадров оказывает негативное влияние как на репутацию организации, так и на работу коллектива. Наём новых подчинённых требует времени и финансовых затрат. Руководство должно принять все меры во избежание последующих увольнений.

  • Как правильно ставить задачи сотрудникам

    27 мая 2019 951

    Успех компании зависит не только от начальства, но и от сотрудников. Директор должен раздавать поручения, контролировать их качественное выполнение. Кажется, что всё сделано правильно, а работа сдана не в срок или не соответствует плану. Поэтому для повышения эффективности руководству необходимо знать, как правильно поставить задачу подчинённому.


← CtrlCtrl →
5 из 37

Ищете работу?

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх