«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Економічні процеси здатні суттєво впливати на стан та мислення робітників, й такий негативний тип цих процесів, як криза – це завжди виклик та ризики для бізнесу
Правильні відповіді на такі питання обумовлюють відсутність збоїв у роботі компанії при переході на віддалену роботу
На сьогодні, з урахуванням скаженої динаміки ритму життя, питання про контроль робочого часу стоїть гостро. Не завжди персонал вміє концентруватися виключно на професійних завданнях. Згідно зі статистикою, майже до 30% часу витрачається даремно. Головним «винуватцем» такої ситуації є інтернет. Працівники офісів часто використовують всесвітню мережу в особистих цілях, просиджуючи 1–3 години на день у соцмережах, на форумах та інших ресурсах.
Ейчари називають таких «токсичними співробітниками». Чому «токсичні»? Бо здатні «викликати отруєння» всього колективу, вправно використовуючи психологічні методи впливу на оточення. Вони зовсім не виділяються серед інших зовнішньо, їх нереально розпізнати при першій зустрічі. Проте, якщо такий персонаж знайшовся, діяти треба негайно.
Звичайно з такою «святковістю» треба не перебільшувати та не починати святкувати занадто заздалегідь
Якщо ваша робота обумовлює наявність спільних результатів, коротка зустріч безпосередньо перед процесом її виконання, здатна лише посприяти результатам
Новачок на робочому місці потребує більшої уваги зі сторони менеджерів з персоналу, керівника відділу та більш кваліфікованих співробітників. Перші дні та тижні для нового спеціаліста в компанії дуже важливі: він дізнається про правила, традиції колективу, а також про свої прямі обов’язки. Інколи керівникам доводиться навчати новачка, який працює перші дні. Часто це завдання закріплено за конкретним робітником чи керівником в компанії, який наглядає на цей період за новачком. В цій статті знайдете відповіді на питання: «З чого почати навчання нового співробітника в компанії?» та «Як вірно побудувати навчання новачка?».
Кожен член колективу має розуміти, що йому довіряють як спеціалісту й очікують від нього конкретний результат.
Про найважливіше у гармонійному знайомстві нового керівника із колективом та його максимально швидкій адаптації в ньому
Як тільки в компанії з’являється новий робітник, то він з самого початку вмотивований приходити на роботу вчасно. Але рутинні повсякденні задачі втомлюють спеціаліста та примушують лінуватися та запізнюватися на роботу. Якщо роботодавець не ставить вчасний прихід на роботу за обов’язкове правило, то рано чи пізно це питання постає гостро. Тому вихід - одразу встановлювати правила в компанії, порушення яких веде до відповідальностей та покарань.