«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Керівництво робочим персоналом – одна зі складних та важливих завдань кожного директора та спеціаліста для керівної посади. Труднощів додає той факт, якщо ваш вік менший за вік ваших підлеглих. На думку багатьох робітників, які зіткаються з цим, проблема часто полягає в відмінностях в трудовій етиці поколінь або цінностях. Та ефективне керівництво не має вікових обмежень – стверджують менеджери з персоналу.
Помилки у такому процесі або неуважність до виникаючих в колективі проблем чи непорозумінь з боку керівництва, легко призведе до збоїв, низької якості роботи та втрати перспективних співробітників
Будь-який керівник чи директор компанії бажає бачити кожного спеціаліста свого підпримства щасливим та натхненним на професійну діяльність. Ті керівники, хто має довгий досвід роботи, знає формулу щасливого спеціаліста та намагається користуватися нею кожного дня, щоб налагодити дружню робочу атмосферу компанії та зробити перебування кожного спеціаліста на робочому місці приємним. jobs.ua зі слів досвідчених роботодавців намагались дізнатися, хто такий та який це «щасливий спеціаліст в компанії».
Робота в компанії вимагає від кожного члена колективу дотримання певних моральних та етичних норм. Але кожного дня ми намагаємося вирішувати низку проблем, взаємодіяти з іншими робітниками, тому цілком можливо, що в вашому особистому просторі у вас з’являються певні причини, які можуть вас дратувати. jobs.ua спеціально для своїх читачів підібрала найбільш розповсюджені причини, за якими ваші колеги по роботі або ви, можуть відчувати себе збентежено чи дратівливо. Цікаво? Читайте далі у статті.
Правильный подход к подбору сотрудников позволит набрать штат профессионалов и своевременно выявлять проблемы в компании. Снижение текучести кадров оказывает негативное влияние как на репутацию организации, так и на работу коллектива. Наём новых подчинённых требует времени и финансовых затрат. Руководство должно принять все меры во избежание последующих увольнений.
Успех компании зависит не только от начальства, но и от сотрудников. Директор должен раздавать поручения, контролировать их качественное выполнение. Кажется, что всё сделано правильно, а работа сдана не в срок или не соответствует плану. Поэтому для повышения эффективности руководству необходимо знать, как правильно поставить задачу подчинённому.
Тенденция решения таких проблем – повышение заработных плат, способных удержать персонал на своих рабочих местах.
Понеділок для багатьох працюючих людей є одним з найменш улюблених днів, бо саме з сього дня починається робочий тиждень. Прокинутись в часно та почати працювати і справді вранці в понеділок досить складно. Окрім того, що вихідні домашні справи ще тримають тебе, спеціалісту потрібно переключитися на робочий лад та пригадати завдання, над якими вам слід продовжувати працювати.
Вовлеченность персонала в работу - больная тема для любого руководителя. На любом производстве есть те сотрудники, которые полностью вовлечены в работу и те, кто нуждается в постоянной мотивации и стимуляции к своевременному выполнению своих задач. Поэтому любой руководитель должен уметь повышать вовлеченность своих сотрудников. Задача эта не из легких, особенно если работник сам по себе обладает деструктивными качествами: лень, откладывание дел на последний срок, недоведение заданий до их логического завершения и прочее.