«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Cпробуємо відшукати методи контролю та мотивації робочого колективу на дистанційній роботі, щоб ефективно будувати свій процес керівництва.
Концепцію «третього місця» придумав і обґрунтував американський соціолог Рей Ольденбург, який досліджував соціологію міст (зокрема, як живуть і взаємодіють між собою люди у мегаполісах). За таким принципом можна організувати креативний офіс, який не підпорядковується загальним правилам організації робочого середовища.
Загалом, не більше 15% робітників справді задоволені та люблять свою роботу. Будь-якому роботодавцю хотілося б, щоб процент незадовільних був нижчий.
Під час жорсткого карантину деякі компанії частково, а деякі повністю дотримувались віддаленої роботи. І це допомогло продовжувати підтримувати малий та великий бізнес на плаву. На сьогоднішній день МОЗ продовжує прогнозувати осінній спалах захворюваності та повернення карантинних умов. А це значить, що проблема переводу команди керівником на дистанційну роботу в будь-який момент актуальна.
Ви найняли на роботу нового співробітника і хочете, щоб він швидше втягнувся в роботу та почав одразу приносити ефективні результати. Перші дні й навіть тижні роботи на новому місці той ще стрес. Щоб це відбувалось швидше, допоможіть йому адаптуватися в колективі.
Навіть, при наявності добре влагодженої системи мотивації робітників у компанії, може статися так, що результативні колективи, раптом, починають збоїти
Чим стане корисною та чим може завадити спроба працювати у команді, й коли застосовувати саме командну роботу
Начальники досить часто плутають таких людей з ледарями, які не вміють і не хочуть працювати. У випадку людей ривка – вони люблять і вміють працювати, тільки по-своєму. Але тут постає одна проблема. Як відрізнити людину ривка від нероби?
Більш складною виявляється ситуація, коли вас одразу назначають керівником у новий для вас колектив й необхідно, щоб команда не зустріла вас "у багнети".
Вміти «ділитися роботою» означає така її організація та розподіл між членами команди, яка призведе до максимально ефективного виконання завдання