«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
На жаль, у нашій країні ще з радянських часів укріпилася традиція спонукати працівників до діяльності за допомогою негативних стимулів мотивації. Але такий підхід в управлінні персоналом не надто ефективний. В цій статті з’ясуємо, чому він не працює і що можна запропонувати натомість.
Якщо ви хочете, щоб ваша команда працювала злагоджено, а ризик появи конфліктних ситуацій був зведений до мінімуму, прислухайтеся до порад, викладених в цій статті.
Як підвищити рівень щастя співробітників на робочому місці.
Cпробуємо відшукати методи контролю та мотивації робочого колективу на дистанційній роботі, щоб ефективно будувати свій процес керівництва.
Концепцію «третього місця» придумав і обґрунтував американський соціолог Рей Ольденбург, який досліджував соціологію міст (зокрема, як живуть і взаємодіють між собою люди у мегаполісах). За таким принципом можна організувати креативний офіс, який не підпорядковується загальним правилам організації робочого середовища.
Загалом, не більше 15% робітників справді задоволені та люблять свою роботу. Будь-якому роботодавцю хотілося б, щоб процент незадовільних був нижчий.
Під час жорсткого карантину деякі компанії частково, а деякі повністю дотримувались віддаленої роботи. І це допомогло продовжувати підтримувати малий та великий бізнес на плаву. На сьогоднішній день МОЗ продовжує прогнозувати осінній спалах захворюваності та повернення карантинних умов. А це значить, що проблема переводу команди керівником на дистанційну роботу в будь-який момент актуальна.
Ви найняли на роботу нового співробітника і хочете, щоб він швидше втягнувся в роботу та почав одразу приносити ефективні результати. Перші дні й навіть тижні роботи на новому місці той ще стрес. Щоб це відбувалось швидше, допоможіть йому адаптуватися в колективі.
Навіть, при наявності добре влагодженої системи мотивації робітників у компанії, може статися так, що результативні колективи, раптом, починають збоїти
Чим стане корисною та чим може завадити спроба працювати у команді, й коли застосовувати саме командну роботу