«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Якщо ваша компанія виходить на міжнародний рівень, це означає, що серед ваших підлеглих можуть опинитися іноземні працівники. Jobs.ua дізнавалися, які законодавчі аспекти слід знати, щоб прийняти на роботу іноземця.
Деякі претенденти вважають цілком нормальним іноді відійти від правди. Ймовірно, гарне резюме покращує самооцінку, людина відчуває себе впевнено перед співбесідою, сподівається підвищити власні шанси на швидке та вигідне працевлаштування. З позиції пересічної людини такий маневр можна зрозуміти, але з погляду ділової етики так робити однозначно не можна
Навіть серед найкращих відповідальних співробітників компанії виникає бажання звільнитися, коли ситуація максимально загострюється, а бажання працювати пропадає. На цей випадок, у будь-якого роботодавця повинна бути робоча система, націлена на запобігання цього.
Бажання кожного менеджера з персоналу - завжди бачити чергу талановитих здобувачів біля входу компанії. Але пошук робочого персоналу - це цілий складний процес, який потребує справжніх зусиль, щоб заманити черги кваліфікованих спеціалістів. Чим більше залучити здобувачів на пошук спеціаліста за вакансією, тим точніше можна підібрати робітника, який буде максимально точно відповідати потребам компанії. Саме тому перед HR-ом стоїть завдання створити конкурс пошуку серед пошуковців. Читайте у статті далі, як це зробити.
Тільки відбулась співбесіда із бажаним здобувачем чи пройшла низка співбесід із заявленими кандидатами. Що роботодавцю слід робити далі?
Співбесіда чи інтерв’ю - серйозний етап підбору спеціаліста в компанію. До нього HR готується досить ретельно: відбирає відповідних вакансії претендентів, вивчає їх професійний досвід, готує сценарій ділової зустрічі. Загалом інтерв’ю проводиться у вільній формі та тільки менеджер з персоналу формує його сценарій. Дуже часто HR-ри запозичують важливі елементи та методи проведення співбесіди з досвіду колег інших країн. Саме про світові методики проведення співбесід сьогодні й піде розмова.
Останнім часом, до цього їх спонукає й проблема відтоку кадрів, з вітчизняного ринку праці до європейських «солодощів», яка збільшується щорічно.
Співбесіда - ділова зустріч, на якій роботодавець підбирає відповідного спеціаліста в компанію. Це досить відповідальна справа, бо за одну зустріч роботодавцю необхідно познайомитись зі здобувачем, як з людиною, оцінити його професійні здібності, дізнатися про головні якості. Тим паче, що на день роботодавець проводить таких співбесід досить багато та одразу сформувати якесь ставлення до пошуковця. Якщо вам сподобався спеціаліст на співбесіді та ви відчуваєте, що ця людина підходить на посаду в вашій компанії, то тримайте її обома руками та дайте їй зрозуміти, що ви цілком зацікавлені нею.
Головне завдання роботодавця, який займається пошуком кандидата на вакансію - підібрати відповідного вимогам спеціаліста. Цілком зрозуміло, що при цьому роботодавець намагаєть вибрати найкрощого претендента на цю посаду за наявними уміннями та навичками. Кожен роботодавець має свій перелік вимог до спеціалістів. Він сам може вирішувати, яким здобувачам краще відмовити в вакансії по результатам співбесіди. Саме вони сформували наступний перелік ненадійних спеціалістів, про яких піде мова в цій статті, і не рекомендують брати їх в підлеглі.
Звичайно, на двері покажуть тим, хто буде спійманий на брехні або надає приводи сумніватися у тому, що він розповідає