UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації
  3. Методи управління персоналом

Публікації "Методи управління персоналом"

Сторінка 4 з 37

«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.

  • Люди ривка: як з ними працювати

    19 лютого 2021 627

    Начальники досить часто плутають таких людей з ледарями, які не вміють і не хочуть працювати. У випадку людей ривка – вони люблять і вміють працювати, тільки по-своєму. Але тут постає одна проблема. Як відрізнити людину ривка від нероби?

  • Як почати роботу в колективі на керівній посаді

    30 жовтня 2020 2404

    Більш складною виявляється ситуація, коли вас одразу назначають керівником у новий для вас колектив й необхідно, щоб команда не зустріла вас "у багнети".

  • Секрети успішного делегування

    4 вересня 2020 819

    Вміти «ділитися роботою» означає така її організація та розподіл між членами команди, яка призведе до максимально ефективного виконання завдання

  • Мотивація співробітників в умовах кризи

    30 травня 2020 888

    Економічні процеси здатні суттєво впливати на стан та мислення робітників, й такий негативний тип цих процесів, як криза – це завжди виклик та ризики для бізнесу

  • Як організувати віддалену роботу у вашій компанії

    11 травня 2020 925

    Правильні відповіді на такі питання обумовлюють відсутність збоїв у роботі компанії при переході на віддалену роботу

  • Чи потрібно контролювати співробітників у робочий час?

    18 лютого 2020 657

    На сьогодні, з урахуванням скаженої динаміки ритму життя, питання про контроль робочого часу стоїть гостро. Не завжди персонал вміє концентруватися виключно на професійних завданнях. Згідно зі статистикою, майже до 30% часу витрачається даремно. Головним «винуватцем» такої ситуації є інтернет. Працівники офісів часто використовують всесвітню мережу в особистих цілях, просиджуючи 1–3 години на день у соцмережах, на форумах та інших ресурсах.

  • Як виявити токсичних співробітників в колективі

    19 січня 2020 1335

    Ейчари називають таких «токсичними співробітниками». Чому «токсичні»? Бо здатні «викликати отруєння» всього колективу, вправно використовуючи психологічні методи впливу на оточення. Вони зовсім не виділяються серед інших зовнішньо, їх нереально розпізнати при першій зустрічі. Проте, якщо такий персонаж знайшовся, діяти треба негайно.

  • Свято в кожен офіс

    23 грудня 2019 710

    Звичайно з такою «святковістю» треба не перебільшувати та не починати святкувати занадто заздалегідь

  • Як правильно організувати планування робочого дня зі співробітниками

    9 грудня 2019 1312

    Якщо ваша робота обумовлює наявність спільних результатів, коротка зустріч безпосередньо перед процесом її виконання, здатна лише посприяти результатам

  • Як навчати новачка

    2 грудня 2019 668

    Новачок на робочому місці потребує більшої уваги зі сторони менеджерів з персоналу, керівника відділу та більш кваліфікованих співробітників. Перші дні та тижні для нового спеціаліста в компанії дуже важливі: він дізнається про правила, традиції колективу, а також про свої прямі обов’язки. Інколи керівникам доводиться навчати новачка, який працює перші дні. Часто це завдання закріплено за конкретним робітником чи керівником в компанії, який наглядає на цей період за новачком. В цій статті знайдете відповіді на питання: «З чого почати навчання нового співробітника в компанії?» та «Як вірно побудувати навчання новачка?».


← CtrlCtrl →
4 з 37

Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору