UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації
  3. Методи управління персоналом

Публікації "Методи управління персоналом"

Сторінка 3 з 36

«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.

  • Як мотивувати співробітників на дистанції

    2 жовтня 2021 324

    Cпробуємо відшукати методи контролю та мотивації робочого колективу на дистанційній роботі, щоб ефективно будувати свій процес керівництва.


  • Організація креативного офісу за концепцією «третього місця»

    3 вересня 2021 426

    Концепцію «третього місця» придумав і обґрунтував американський соціолог Рей Ольденбург, який досліджував соціологію міст (зокрема, як живуть і взаємодіють між собою люди у мегаполісах). За таким принципом можна організувати креативний офіс, який не підпорядковується загальним правилам організації робочого середовища.

  • Збільшуємо рівень задоволеності співробітників

    29 серпня 2021 438

    Загалом, не більше 15% робітників справді задоволені та люблять свою роботу. Будь-якому роботодавцю хотілося б, щоб процент незадовільних був нижчий.

  • Як перевести команду на віддалену роботу

    18 серпня 2021 298

    Під час жорсткого карантину деякі компанії частково, а деякі повністю дотримувались віддаленої роботи. І це допомогло продовжувати підтримувати малий та великий бізнес на плаву. На сьогоднішній день МОЗ продовжує прогнозувати осінній спалах захворюваності та повернення карантинних умов. А це значить, що проблема переводу команди керівником на дистанційну роботу в будь-який момент актуальна.

  • Як адаптувати нового співробітника

    3 липня 2021 714

    Ви найняли на роботу нового співробітника і хочете, щоб він швидше втягнувся в роботу та почав одразу приносити ефективні результати. Перші дні й навіть тижні роботи на новому місці той ще стрес. Щоб це відбувалось швидше, допоможіть йому адаптуватися в колективі.

  • Коли мотивації буває забагато

    19 травня 2021 372

    Навіть, при наявності добре влагодженої системи мотивації робітників у компанії, може статися так, що результативні колективи, раптом, починають збоїти

  • Плюси і мінуси роботи в команді

    27 квітня 2021 8559

    Чим стане корисною та чим може завадити спроба працювати у команді, й коли застосовувати саме командну роботу

  • Люди ривка: як з ними працювати

    19 лютого 2021 457

    Начальники досить часто плутають таких людей з ледарями, які не вміють і не хочуть працювати. У випадку людей ривка – вони люблять і вміють працювати, тільки по-своєму. Але тут постає одна проблема. Як відрізнити людину ривка від нероби?

  • Як почати роботу в колективі на керівній посаді

    30 жовтня 2020 1835

    Більш складною виявляється ситуація, коли вас одразу назначають керівником у новий для вас колектив й необхідно, щоб команда не зустріла вас "у багнети".

  • Секрети успішного делегування

    4 вересня 2020 714

    Вміти «ділитися роботою» означає така її організація та розподіл між членами команди, яка призведе до максимально ефективного виконання завдання


← CtrlCtrl →
3 з 36

Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору