«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Сьогодні розбираємось на Jobs.ua, як працювати з негативними відгуками.
Японія століттями була закритою для європейців країною. Ізоляція від усього світу зробила японців унікальними у багатьох відношеннях. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вам розібратися у такому цікавому питанні, як співвідноситься ментальність японців з веденням бізнесу, і чому для них стабільність важливіша прибутку.
Після тривалої перерви в кар’єрі не кожен співробітник може відразу повернутися до повноцінної роботи. Обставини, які призвели до перерви в кар’єрному розвитку, теж різняться між собою. Розглянемо, як підтримати співробітника після перерви в кар’єрі, враховуючи різні життєві ситуації, які змусили його перервати професійну діяльність.
Jobs.ua має для вас практичні поради, які звички слід мати керівникам та лідерам, щоб побудувати сприятливу атмосферу та дружні стосунки.
Креативні вакансії часто потребують креативних тестових завдань, але хто сказав, що технічні вакансії не можна подавати креативно? Ми спробуємо вам допомогти в вирішенні цього завдання.
Відсутність у колективі конструктивного зворотного зв’язку призводить до ряду проблем: співробітники частіше піддаються стресу, що в кінцевому підсумку веде до професійного вигорання і погіршує мікроклімат в команді. Чому так відбувається? Давайте з’ясуємо, які найпоширеніші причини, чому співробітники не наважуються на зворотний зв’язок із своїм керівництвом.
На жаль, у нашій країні ще з радянських часів укріпилася традиція спонукати працівників до діяльності за допомогою негативних стимулів мотивації. Але такий підхід в управлінні персоналом не надто ефективний. В цій статті з’ясуємо, чому він не працює і що можна запропонувати натомість.
Жадібний керівник – певною мірою лихо для компанії і особливо для своїх підлеглих, як вважаєте? Він і на техніці намагається зекономити, і на зарплатах і преміях, та на чому завгодно! Тож портал Jobs.ua пропонує поміркувати над питанням, як боротися з власною жадібністю керівникам на робочому місці.
Нечасто зустрінеш співрозмовника, який вміє по-справжньому вислухати. Найчастіше як буває: ми або не надто розуміємо, про що говорить наш співрозмовник, або банально не чуємо його, бо нам кортить самим висловитися. Прокачуючи навички активного слухання, ми можемо навчитися усувати ці та багато інших проблем в міжособистісній взаємодії.