«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Чи зауважували ви колись, що ваш колега почав демонструвати незвичну для нього поведінку? Мається на увазі, перестав допомагати вам, навіть якщо раніше з готовністю це робив; або ж почав виконувати тільки строго визначені обов’язки, не перепрацьовуючи і не перенапружуючись в будь-який спосіб. Це ознаки того, що ваш колега вирішив вдатися до стратегії «тихого звільнення».
Якщо вам по роботі доводиться багато працювати з текстами, тобто безпосередньо мати справу з комп’ютерним набором на клавіатурі, ви можете оптимізувати цей процес. Цікаво, що багато людей, яким потрібно чимало часу проводити за текстами, не знають цих простих речей.
На жаль, стрес - невіддільна частина життя кожної людини, але не обов’язково негативна.
Багато людей працює віддалено, тому в офісі чи вдома, але доводиться подовгу засиджуватися за комп’ютером. Це може призвести до певних проблем із здоров’ям, і в цій статті разом із Jobs.ua поговоримо про те, що таке офісний синдром і які профілактичні заходи мінімізують ризик його появи.
Іноді здається, що досягти бажаної мети неможливо. І чим масштабніша ця мета, тим більше сумнівів долають нас; в результаті, як це часто трапляється, ми відступаємо. То як досягти неможливого, як бажані цілі перетворити в реальність?
Віддалена робота давно перестала бути чимось незвичним. А відтак постає питання, як працювати на дистанційці так, щоб не шкодити своєму фізичному та ментальному здоров’ю.
Хто б міг подумати, що починаючи з листопада 2022 року однією з конкурентних переваг серед роботодавців стане наявність генератора і постійного інтернету.
Якщо говорити про ірраціональність людської поведінки, кожен з нас схильний до прийняття рішень, продиктованих емоціями, а не виваженими і раціональними фактами. Архітектурне мислення дозволить уникати пасток, розставлених нашими емоціями на всьому шляху до прийняття рішень.
Ефективність занотовування важливої інформації на роботі годі переоцінити. Відтак і постає питання, як ефективно робити нотатки, якими методиками користуватися, щоб полегшити цю справу. Пропонуємо з’ясувати, які цікаві методики та поради допоможуть у цій справі.
Після тривалої перерви буває складно повернутися до роботи в колишньому, звичному для робочих буднів, режимі. Як швидше адаптуватися до нової роботи, якщо ви деякий час не працювали – в матеріалі від порталу з працевлаштування і пошуку роботи Jobs.ua.