«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Якщо вам видається, що цілком і повністю загублений інтерес до роботи можна пояснити тим, що ваші робочі обов’язки вже давно вам набридли – це не зовсім так. Може трапитися так, що ми самі по тій чи іншій причині вбиваємо інтерес до своєї праці. Причин тут можна виділити декілька. Давайте пройдемося по всіх пунктах за порядком і з’ясуємо деякі важливі речі, через які саме причини кожен з нас може втратити інтерес до своєї роботи.
І власне – чому? Хіба не тому, що хочеться робити багато справ – і одночасно? Як Юлій Цезар, приміром, який пишався тим, що вмів робити кілька справ водночас. Він хитрив, звісно, адже на гладіаторських боях він розбирав кореспонденцію і відповідав на листи. Саме звідси й беруться ці чутки про його нібито видатне досягнення. Але режим багатозадачності насправді можна прокачати. Давайте розглянемо, як це зробити.
Гарвардська медична школа вияснила, що треть американців не досипають вночі, через що компанії втрачають мільйони. Добре, що й в Україні роботодавці потроху визнають актуальність цієї проблеми й інвестують в спеціальні тренінги.
Пристібайтеся міцніше, і давайте вирушимо разом із Jobs.ua в невеличку гіпотетичну подорож у майбутнє Землі. А, значить, й усієї людської цивілізації.
Працювати віддалено – це чудово, насправді. Але є одне важливе «але». Не всі люди, на жаль, зможуть потягнути такий робочий режим. А все тому, що він вимагає неабиякої самодисципліни та мотивації. Та й не тільки. Тому давайте з’ясуємо, чи маєте ви у своєму розпорядженні всі наявні ознаки того, що ви можете працювати віддалено.
Неважливо, чи ви тільки плануєте запускати власний бізнес, чи вже давно займаєтеся підприємницькою діяльністю – в будь-якому разі приділіть значну увагу відгукам своїх клієнтів. Нехтувати цим питанням не варто, а чому – давайте розберемося разом із Jobs.ua.
Сьогодні діловий етикет зачіпає не тільки сферу партнерських, ділових, робочих відносин в повсякденні, а й у вигляді телефонних розмов, листуванні в електронній пошті чи месенджерах.
В світі приблизно кожна п’ята людина жаліється на якість свого сну. Безперечно, з вами теж траплялися безсонні ночі, коли вранці прокидаєшся розбитим і пригніченим, а роботу потрібно йти робити, бо ж куди дінешся? Тому давайте поговоримо в цій статті, як покращити якість свого сну.
Припуститися помилки на роботі можна цілком випадково. Або через обставини, які від нас не залежать. Тобто речей, які можуть зруйнувати кар’єру, позбавити вигідної посади і т.д. – насправді може виявитися предостатньо. Тож давайте розберемося, яких моментів варто остерігатися, щоб не переживати за свою кар’єру.
Повна назва статті мала б звучати так: «Про ментальне здоров’я і деякі ліки для нашого розуму, вимученого шаленим темпом життя». І мова не про пігулки, а про ті цілющі моменти, які нам дарує саме життя.