«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Давайте поговоримо разом із Jobs.ua, які варіанти облаштування робочого місця може обрати працівник, який полюбляє працювати із власної квартири. Чи будинку.
Безперечно, цей стан відомий всім, особливо наприкінці робочого дня: ви дивитеся в монітор, безцільно перечитуєте абзац тексту і не можете зрозуміти, про що там йдеться. У таких випадках кажуть – голова «не варить». Тож давайте з’ясуємо, як запобігати втомі мозку.
Які можемо виділити найважливіші обов’язки підприємців, якщо вони хочуть, щоб їхній бізнес зростав і масштабувався? З’ясуємо разом із Jobs.ua.
Гібридний формат роботи поєднує в собі очну зайнятість із дистанційною роботою. Як не дивно, такий стан речей призвів до появи хибних уявлень про те, як людям вдається (чи не вдається) поєднувати відвідування офісу з виконанням робочих обов’язків, не виходячи з дому.
Формування та наявність наступних звичок в вашому житті допоможе простіше долати труднощі, полегшувати роботу та простіше переживати робочий день.
Креативні вакансії часто потребують креативних тестових завдань, але хто сказав, що технічні вакансії не можна подавати креативно? Ми спробуємо вам допомогти в вирішенні цього завдання.
«Фармак» - це сучасне підприємство, що постійно розвивається, інвестує у інновації та розвиток і тримає першість у фармацевтичній галузі за обсягами продажу лікарських засобів*
Портал Jobs.ua пропонує поміркувати над таким важливим питанням, чому компаніям потрібно приділяти посилену увагу ментальному здоров’ю своїх працівників.
Відсутність у колективі конструктивного зворотного зв’язку призводить до ряду проблем: співробітники частіше піддаються стресу, що в кінцевому підсумку веде до професійного вигорання і погіршує мікроклімат в команді. Чому так відбувається? Давайте з’ясуємо, які найпоширеніші причини, чому співробітники не наважуються на зворотний зв’язок із своїм керівництвом.