«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
За останнє десятиліття компанія Ілона Маска Tesla перетворилася із вискочки на найбільш впевненого гравця на ринку електрокарів. Але подібні результати доволі часто досягаються доволі жорстким стилем управління. Як Маску вдавалося досягнути такого фантастичного результату, давайте з’ясуємо разом із Jobs.ua.
На ринку праці наразі спостерігається тенденція, коли кар’єристів витискають дауншифтери. Хто це такі й чому це відбувається, спробуємо розібратися.
Час – це найцінніший ресурс в світі, бо його втрату нічим не компенсувати. В компанії Microsoft з усією відповідальністю поставилися до цього, тому у новій версії своєї операційної системи, реліз якої відбувся ще в червні, розробники привнесли цікаву функцію: тайм-менеджер в стилі Pomodoro.
Що таке професійна деформація? Якщо коротко – це про те, як на вас впливає ваша професія. Адже з плином років, розвиваючись у своїй сфері діяльності, ви обростаєте непохитними звичками і манерами. Юристи, приміром, одягаються в офіційні костюми, і це бажання до строгості і педантичності нерідко кочує за ними в особисте життя. І так далі, бо кожна професія по-своєму впливає на особистість. Але далеко не завжди цей вплив можна вважати позитивним.
Це фантастичне вміння – вміння миттю зосереджуватися на проблемі і знаходити можливі шляхи її рішення – не є аж таким фантастичним. Його можна так само розвинути, як вміння підтягуватися, приміром. До речі, під час підтягування, та й при виконання решти фізичних вправ, теж потрібно вміти концентруватися на тому, що ви робите. Розглянемо разом із Jobs.ua, чому це настільки важливо і як почати розвивати концентрацію.
Синдром вигорання багатьма психологами визнано проблемою двадцять першого століття. Декілька порад від Jobs.ua, як бути ефективним.
Результативність команди залежить, в першу чергу, від комфортних сприятливих умов, які створює керівник та внутрішня корпоративна культура.
Якщо вам видається, що цілком і повністю загублений інтерес до роботи можна пояснити тим, що ваші робочі обов’язки вже давно вам набридли – це не зовсім так. Може трапитися так, що ми самі по тій чи іншій причині вбиваємо інтерес до своєї праці. Причин тут можна виділити декілька. Давайте пройдемося по всіх пунктах за порядком і з’ясуємо деякі важливі речі, через які саме причини кожен з нас може втратити інтерес до своєї роботи.
Давайте разом з Jobs.ua пройдемося по найважливіших моментах, як розвивати у дітей стратегічне і креативне мислення.
І власне – чому? Хіба не тому, що хочеться робити багато справ – і одночасно? Як Юлій Цезар, приміром, який пишався тим, що вмів робити кілька справ водночас. Він хитрив, звісно, адже на гладіаторських боях він розбирав кореспонденцію і відповідав на листи. Саме звідси й беруться ці чутки про його нібито видатне досягнення. Але режим багатозадачності насправді можна прокачати. Давайте розглянемо, як це зробити.