«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Формування та наявність наступних звичок в вашому житті допоможе простіше долати труднощі, полегшувати роботу та простіше переживати робочий день.
«Фармак» - це сучасне підприємство, що постійно розвивається, інвестує у інновації та розвиток і тримає першість у фармацевтичній галузі за обсягами продажу лікарських засобів*
Портал Jobs.ua пропонує поміркувати над таким важливим питанням, чому компаніям потрібно приділяти посилену увагу ментальному здоров’ю своїх працівників.
Відсутність у колективі конструктивного зворотного зв’язку призводить до ряду проблем: співробітники частіше піддаються стресу, що в кінцевому підсумку веде до професійного вигорання і погіршує мікроклімат в команді. Чому так відбувається? Давайте з’ясуємо, які найпоширеніші причини, чому співробітники не наважуються на зворотний зв’язок із своїм керівництвом.
Ресурс із пошуку персоналу та працевлаштування Jobs.ua у листопаді провів соціологічне опитування на цю тему. Результати – нижче в статті.
Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2022 роком і порадувати новорічними святковими знижками!
Про емоційний інтелект відносно недавно почали багато писати. Зрештою, як і досліджувати цю сторону нашої особистості. Тож у цій статті пропонуємо розглянути таку важливу тему, як розвивати емоційний інтелект. Також до вашої уваги – короткий огляд книг, які з різних сторін висвітлюють це питання.
Якщо співробітник відчуває, що йому недоплачують, це призводить до цілого ряду проблем. Особливо, якщо ситуація не змінюється впродовж тривалого часу. Портал Jobs.ua пропонує розглянути, яких помилок слід уникнути працівнику, якщо він прагне підвищення заробітної плати.
Перевірте наступні базові пункти перед відправкою резюме роботодавцю.
Проведені американськими вченими дослідження показали, що більше половини робітників при виникненні дратівливої ситуації на роботі, намагаються тримати емоції під контролем, і тільки 13% провокують конфлікти.