«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Кожна людина хоче провести відпустку з користю. Для людей з активною життєвою позицією останнім часом з’явилася чудова альтернатива – фітнес-тури.
Існують такі "перешкоди", які людина може й не помічати, що не заважає цим проблемам, існувати у підсвідомості людини, роблячи свою погану справу
Коли навесні поточного року навчальні заклади перейшли на дистанційне навчання, багато хто дивився на це з великим оптимізмом. Мовляв, ось воно, майбутнє: нарешті онлайн-освіта стане нормою. Що ж, оптимізм – це дуже добре, але в реальності все виявилося далеко не так безхмарно.
Як би нам цього не хотілося, але досить часто ми стикаємося з потоком негативних емоцій, виражених через крик, грубість, хамство. На жаль, це так. В транспорті, магазині, вдома, на роботі... Кожен з нас може продовжити цей список. Більшу частину свого життя ми проводимо на роботі. Що ж робити, коли підвищений тон, який переходить в крик – це повсякденний стиль спілкування вашого керівника або колег?
Великі компанії часто починаються з дитячої мрії. Так було з Джеком Дорсі, легендарним творцем «Твіттера», який у восьмирічному віці мріяв про те, щоб друзі могли обмінюватися миттєвими повідомленнями і сповіщати один одному, чим вони займаються і де на даний момент знаходяться.
Разом з jobs.ua пропонуємо поговоримо про приємне. Продуктивність, вирішення термінових і важливих завдань, професійне зростання – все це добре і ,звичайно, для кожного з нас важливе. Однак не можна забувати, що всім нам потрібен відпочинок: будь-то вихідні, омріяна відпустка або просто невеличка перерва протягом дня. Як же знайти ці приємні хвилини, години, дні й встигати займатися саморозвитком, досягати шалених успіхів у тій сфері діяльності, яку обрали?
Не завжди типова конференція підійде для вдалого обговорення важливої теми. Іноді краще обрати такий формат проведення зустрічі, як «круглий стіл».
Вміти «ділитися роботою» означає така її організація та розподіл між членами команди, яка призведе до максимально ефективного виконання завдання
Не дивно, що жарти стають частиною робочого життя людини, оскільки відчуття гумору, в будь-якій мірі, притаманно людині апріорі.
Після того як ви вислали резюме разом з супровідним листом, успішно пройшли співбесіду в кілька етапів, як результат отримали бажане й очікуване запрошення на роботу. Однак, фахівці-коуочі радять не поспішати радіти позитивному результату. Чому? Дізнаймося далі.