«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Навчитися пунктуальності не складно. Слід певний час, дотримуватися простих правил, доки вони не увійдуть у нормальну звичку
Кар’єрний розвиток, на сьогоднішні - одна з основних вимог сучасного здобувача до роботодавця. Будь-який досвідчений спеціаліст бажає підкорити професійні вершини, піднятися кар’єрними сходами. До того ж, управління кар’єрним ростом - це чітке усвідомлене особисто спеціалістом бажання досягти певних висот. Цікаво, що вкладають спеціалісти в поняття кар’єрного росту та розвитку, яким чином їх досягають.
Закінчується потрохи період відпусток. Це означає, що треба поспішити тим, хто ще не встиг скористатися своїм заслугованим відпочинком, а тим хто скористався — повертатися на свої робочі місця. Не всім вдається легко і швидко адаптуватися після відпустки, а саме від цього залежить ваше повернення до робочих справ та швидкість їх виконання. Ця стаття саме про те, як швидко повернутися до справ та навести порядок після відсутності у відпустці.
Успішна кар’єра – це мрія, яку дбайливо плекають багато робітників. Успішне просування по сходах досягнень гарантує високу зарплату, повагу колег і багато інших бонусів. Але як же домогтися цього зростання? Які методи використовувати, щоб просування неухильно йшло вгору? Розглянемо кілька важливих характеристик, які допоможуть просуванню до бажаної мрії.
Коли довго засидівся на одному місці, виникає логічне запитання: а чи не занадто мало сил я витрачаю на виконання своїх посадових обов’язків? Можливо, варто подумати, як підвищити продуктивність праці? Відповідь на це питання буде у кожного своя. Одні вважатимуть, що викладаються по максимуму, але їх недооцінюють, а інші поцікавляться методами, які дозволять збільшити свій ККД.
Літо - найкраща пора для відпочинку. Тому спеціалісти заздалегідь намагаються спланувати свої відпустки саме на цей час. Щоб відпустка не була зірвана та не приходилось повертатися до роботи, чи хвилюватися за недороблені справи, jobs.ua пропагандує розумний підхід до вибору та проведенню відпустки спеціалістом. Ця стаття саме про це.
Рабочий процес - досить складна та непередбачувана справа для всього колективу. Справа у тому, що працюючи, кожен член колективу зіткається з великою кількістю задач, які необхідно вирішувати в повсякденному житті. Не завжди у спеціалістів є можливість та ідеї для їх реалізації. Тому для них це стає справжньою проблемою, яка може викликати серйозні непорозуміння та конфліктні ситуації. З подібної ситуації є два способи рішення: пошук можливих шляхів рішення, скарги директору. Саме про друге і хотілось би поговорити в цій статті, бо мало хто вміє правильно скаржитись керівництву.
Що краще – робота в офісі чи вдома? Це вічне питання завжди викликає безліч суперечностей. Кожен в змозі доводити свою правоту, мати вагомі докази та факти, проте однозначної відповіді не існує. Адже мінуси для одного – це жирні плюси для іншого. Стабільність в усьому чи щоденна інтрига? Спробуємо розібратися, що ж краще.
Уміння працювати в команді робить вас цінним співробітником. Саме цей фактор є рушійною силою в досягненні успіху колективу, відділу, компанії. Розумний керівник знає це, тому однією з головних вимог до кожного кандидата сьогодні є саме ця навичка. Звичайно, якщо ви письменник чи сторож, то навряд чи вона знадобиться, але у більшості професій залишається ключовою.
Уявити собі спокійну роботу без зауважень і критики з боку керівництва майже неможливо. Робота та швидкість її виконання залежить від співпрацевників та багатьох інших обставин, не завжди приємних. Якщо зжауваження суттєві і сказані в доброзичливій формі, то вони спримаються досить спокійно, а ось якщо форма трошки грубіша - сприйняття буде залежити лише від характеру людини. І все ж таки, будь-який спеціаліст повинен вміти правильно сприймати зауваження керівника, а керівник повинен вчитися коректно робити зауваження.