«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Друга половина осені для більшості людей – це завжди додатковий стрес, бо похмурі холодні ранки не надихають чимшвидше вставати з ліжка і приступати до буденних справ. Та ще й годинники перевели на годину назад – ще один додатковий стрес. Як тут примудрятися планувати справи без стресу?
Зненавидіти те, що ви робите, можна з багатьох причин. Наприклад, це може бути пов’язано з віковими змінами в організмі, коли після тридцяти п’яти, а то й після тридцяти настає криза середнього віку. Зрештою, можуть інші причини віднайтися, через які ви збагнете, що посадові обов’язки давно стали нецікавими та прісними, а ненавидіти свою роботу вже перетворилося в звичайну буденність.
Виконати все неможливо, але можливо закрити основні задачі. Для того, щоб успішно закривати їх, необхідно правильно оцінювати, які завдання першочергові, а також уміти розставляти пріоритети.
Бувають такі випадки, коли колектив порушує терміни здачі проєктів. Трапляється це найчастіше з тої причини, що окремі члени колективу не встигли виконати роботу вчасно, через що завершення довелося відкласти на більш довший термін. Читайте статтю на Jobs.ua до кінця та дізнавайтесь, чому так трапляється.
Працювати ночами – це не для всіх. Щоправда, така робота має свої приємні бонуси – коли вранці заспані люди ідуть на восьму чи на дев’яту ранку на роботу, працівник з нічної зміни іде відпочивати. Але чи так все безхмарно? І чим насправді доводиться розплачуватися за можливість жити і працювати не так, як усі – принаймні, не як більшість?
Що таке професійна деформація? Якщо коротко – це про те, як на вас впливає ваша професія. Адже з плином років, розвиваючись у своїй сфері діяльності, ви обростаєте непохитними звичками і манерами. Юристи, приміром, одягаються в офіційні костюми, і це бажання до строгості і педантичності нерідко кочує за ними в особисте життя. І так далі, бо кожна професія по-своєму впливає на особистість. Але далеко не завжди цей вплив можна вважати позитивним.
Працювати віддалено – це чудово, насправді. Але є одне важливе «але». Не всі люди, на жаль, зможуть потягнути такий робочий режим. А все тому, що він вимагає неабиякої самодисципліни та мотивації. Та й не тільки. Тому давайте з’ясуємо, чи маєте ви у своєму розпорядженні всі наявні ознаки того, що ви можете працювати віддалено.
Щастя – це відчуття певного спокою і рівноваги, коли навіть буремні ситуації сприймаєш дещо по-іншому. Мудріше, чи що. В сенсі, не реагуєш одразу негативними емоціями, а намагаєшся відсторонено підійти до кожної такої ситуації, відсторонено і усвідомлено. Але не всім вдається таке провернути – це складно виконати надто темпераментним особам.
Часто буває так, що та кількість справ, яку необачно взяли на себе, перетворюється на велику гору невиконаних обіцянок і кинутих на пів дорозі занять. То як працювати ефективніше, і встигати при цьому робити ще більше справ?
Сумно, коли чіпляється нудьга на роботі, а ще сумніше, коли доводиться працювати на роботі, до якої нудьга йде безкоштовним щоденним додатком.