«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Можливо, ця інформація допоможе вам створити на своєму робочому місці більш комфортну атмосферу для роботи та спілкування з оточуючими
Пандемія та інші негаразди української реальності не додають в сірі будні позитиву, тому так важливо створити новорічний настрій як вдома, так і на роботі. Jobs.ua зробив підбірку універсальних порад, як додати собі і колегам позитивних емоцій на робочому місці.
Причини, з яких людина не може відмовити в проханнях, зазвичай доволі різні та індивідуальні
Компліменти завжди викликають позитивну реакцію. Робити їх вигідно, в тому числі і колегам. Так можна швидко налагодити контакт і побудувати довгострокові теплі взаємини. Але важливо навчитися робити компліменти правильно і вчасно. Розглянемо ці питання вже зараз, а також розберемо, які з приємностей допустимі в діловому спілкуванні
З чого починається впевненість у собі? Психологи вважають, що людина вірить у власні сили, якщо чує схвалення зі сторони. Але невже потрібно тільки хвалити, щоб отримати потрібний результат? Адже трапляються ситуації, коли необхідно вказати на помилки, виправити проблемні місця. Як знайти баланс між критикою і похвалою
Про всяк випадок, необхідно пам’ятати декілька загальних правил перебування на такого типу заходах
Багато хто плутає балакучість із комунікабельністю. У першому випадку людина може протягом годин набридати співрозмовникам, вперто не помічаючи, що їм зовсім нецікава тема. Таку персону інакше як балакуном назвати не можна. Комунікабельність не пов'язана з багатослів'ям, при цьому навколишні дослухаються до думки такої людини
Психоемоційна атмосфера в колективі — одна з ключових запорук продуктивної роботи, успішної реалізації корпоративної політики, а в результаті — і росту всієї компанії. Нерідко серед команди з’являється людина, яка має доволі специфічну поведінку, а її судження можуть роздратувати навіть найтерплячішу людину
Не дивно, що жарти стають частиною робочого життя людини, оскільки відчуття гумору, в будь-якій мірі, притаманно людині апріорі.
Пам’ятайте, що ви фахівець у своїй справі й, так чи інакше, але не залишитеся без роботи. Але ви ще й людина.