«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Ви коли-небудь намагалися найти відповідь на питання, чому для деяких працівників з часом настає повна втрата інтересу до колись улюбленої роботи? Куди зникають бажання дізнаватися нове, щирий інтерес до нових знань та вмінь, безліч ідей та планів? І це в той час, поки хтось інший продовжує натхненно працювати.
Щоб робоча команда ефективно працювала, та приносила відповідні результати, керівник повинен бути справжнім лідером та мати здібності, риси характеру організатора. Дізнавайтесь про них з цієї статті.
Чимало негативних думок, які постають між нами і нашою кар’єрою, успішно працюють на її знищення. Але як їм ефективно протидіяти? Що робити з негативним мисленням, яке здатне зруйнувати нашу кар’єру? Давайте з’ясуємо далі в статті.
Під розвитком кар'єри розуміють ті дії, що спеціаліст здійснює для виконання свого індивідуального плану розвитку чи просування. Виділяють два його типи: вертикальний й горизонтальний. Сьогодні на Jobs.ua більше детально роздивимось плюси й мінуси кожного.
Ми приймаємо рішення стосовно своєї кар’єри, не завжди керуючись власними бажаннями. Досить часто це – вплив нашого оточення. А також безліч стереотипів та міфів про кар’єру, які оточують нас звідусіль. Тож давайте з’ясуємо, які хибні уявленні про кар’єру досить побутують в головах людей.
Давайте разом із Jobs.ua спробуємо з’ясувати, які найважливіші рекомендації можна почати застосовувати в своїй повсякденній роботі, щоб зрушити з місця свою кар’єру.
Час мріяти та планувати професійно!
Криза – це брак розвитку, хіба не так? Коли людина відчуває, що, можливо, все й робить правильно (принаймні, так видається), але в реальності стає помітно, що кар’єра заштопорилась на одному місці. Як подолати кар’єрну кризу? Давайте разом поміркуємо, як усвідомити це і які реальні кроки потрібно зробити в цьому напрямку, щоб навчитися долати подібні кризи з найменшою шкодою для свого благополуччя.
Ціль спікера – вплинути на аудиторію. Змусити задуматися над сказаними словами, над проблемою, яку він обговорює перед присутніми. Саме так, обговорює, адже кожен виступ – це взаємодія із учасниками заходу, навіть якщо вони мовчать під час вашого виступу і тільки слухають. Які секрети успішного виступу на конференції? Читайте в статті.
Припуститися помилки на роботі можна цілком випадково. Або через обставини, які від нас не залежать. Тобто речей, які можуть зруйнувати кар’єру, позбавити вигідної посади і т.д. – насправді може виявитися предостатньо. Тож давайте розберемося, яких моментів варто остерігатися, щоб не переживати за свою кар’єру.