UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації
  3. Особисті якості на роботі

Публікації "Особисті якості на роботі"

Сторінка 2 з 36

«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.

  • Шпаргалка для спікера: секрети успішного виступу на конференції

    27 січня 2023 1433

    Для багатьох спікерів онлайн-виступи - справжнє спасіння, адже слухачі за екраном, і спікер їх не бачить. Проте онлайн-конференції відкривають інші більші перспективи таких заходів.

  • Як тактовно поцікавитися про дедлайн? Поради для ефективної комунікації

    19 грудня 2022 670

    Неправильно вибудувана комунікація, між іншим, може коштувати компанії чимало грошей. Так, експертка з комунікацій Дебра Гамільтон стверджує, що ціна нерозуміння та неефективної комунікації для малого бізнесу з умовною сотнею працівників буде коштувати на рік… 420 тис. доларів! Можливо, для українським компаній ця цифра буде значно меншою, але чи не краще мінімізувати фінансові втрати компанії, вибудовуючи більш ефективну комунікацію всередині неї?

  • Як навчитися відмовляти і не брати чужої роботи

    7 грудня 2022 707

    Чи траплялось ловити себе на думці, що ви занадто виснажуєте себе зайвою роботою, яку на вас часто вішають ваші колеги чи керівники. Інколи відмовити досить важко, особливо якщо до цього ви постійно надавали свою допомогу, підтримку шляхом власного часу та зусиль.

  • Як помітити в собі аб’юзивного колегу і що з цим робити

    22 листопада 2022 1145

    На жаль, аб’юз – дуже поширене явище в нашому суспільстві. І, що найприкріше, людина може бути аб’юзером, навіть не усвідомлюючи цього. То як помітити в собі аб’юзивного колегу і, що важливо, як працювати над викоріненням цієї руйнівної поведінки?

  • Як впоратися з робочим навантаженням

    15 листопада 2022 499

    Знати й правильно застосовувати основи тайм менеджменту дають змогу спеціалісту: дотримуватись work-life-balance, розподіляти пріоритети в роботі, підвищити власну продуктивність.

  • Чому сьогодні навички важливіші за диплом в ІТ сфері

    13 жовтня 2022 421

    Проведені дослідження сфери рекрутингу запевняють, що більшість роботодавців не дивляться на диплом.

  • Як не сумніватися у своїй професійності

    28 вересня 2022 592

    Ви давно працюєте за фахом, але й досі час від часу сумніваєтесь у своїй професійності? Можливо, ви помічали, які симптоми синдрому самозванця супроводжують вашу невпевненість.

  • Як і навіщо розвивати самодисципліну?

    27 вересня 2022 631

    Якщо вам цікаво, як працювати над собою, як розвивати самодисципліну, щоб встигати більше і досягати теж, вочевидь, значно більше – читайте в цій статті.

  • Як і для чого розвивати позитивне мислення

    17 вересня 2022 702

    Чи спостерігали ви коли-небудь на особистому прикладі, як негативні думки, їх накопичення та нагромадження негативно впливали на ваше самопочуття та заражали оточуючих?

  • Особливості поведінки лідерів

    14 вересня 2022 1292

    Хибним є думка, що поняття “керівник”, “лідер”, “влада” відноситься до однієї й тієї ж людини в компанії.


← CtrlCtrl →
2 з 36

Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору