UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації
  3. Особисті якості на роботі

Публікації "Особисті якості на роботі"

Сторінка 7 з 35

«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.

  • Як бути ефективнім лідером на роботі

    19 лютого 2020 351

    Ефективне кар’єрне зростання неможливе без прагнення вдосконалювати себе і підкоряти нові вершини у сфері своєї діяльності. Але через особливості темпераменту, світогляду, розуміння механізмів роботи компаній різного профілю на ринку, успішної конкурентоспроможності не у всіх виходить отримати лідерські позиції

  • Як боротися с прокрастинацією на роботі?

    18 лютого 2020 597

    Прокрастинація – найлютіший ворог зайнятої людини. Це вона винна в повільному виконанні роботи, навіть дуже важливої. І це прокрастинація призводить до того, що замість вирішення основних завдань, ми сидимо в соцмережах або розглядаємо картинки в інтернеті. Знайомий стан, чи не так? Виявляється, йому є наукове пояснення, і навіть розроблено заходи боротьби з ним. Вірніше, підібрані кілька правил, які допомагають не відволікатися в робочий час на сторонні завдання. Готові? Тоді кидаємося у бій... з прокрастинацією

  • Чи варто заводити роман на робочому місці

    3 лютого 2020 952

    Відкидаючи те, що будування відносин між людьми – досить делікатна та приватна справа, давайте спробуємо поглянути на службові романи з боку

  • У пошуках покликання

    14 січня 2020 464

    Кого з нас в дитинстві не питали: «Ким ти хочеш стати?» Це питання завжди викликає занепокоєння як у дитинстві, так і в більш дорослому віці. Адже треба знайти єдину правильну відповідь. Чи відповідей може бути кілька?

  • Готовність стати керівником №1

    6 жовтня 2019 609

    Ті спеціалісти, які відчувають себе впевнено в компанії рано чи пізно потребують кар’єрного росту. Дехто з них мають на меті стати керівником чи очолити власний відділ. І це досить амбіційне бажання. Та чи готові вони справді стати керівником?

  • Підготовка до публічних виступів на роботі

    15 вересня 2019 1071

    Публічні виступи у діловому спілкуванні грають важливу роль в досягненні впливу на аудиторію. До публічних ділових виступів можна віднести і доповідь керівника, і презентацію продукту партнерам, і виступ на конференції тощо. Безперечно, публічний виступ повинен бути змістовним, інформативним та впливовим. Сьогодні дізнаємось як до ноьго підготуватися та як впоратись з основним завданням всіх публічних виступів - встановлення контакту з аудиторією.

  • Як підвищити продуктивність на роботі

    21 серпня 2019 489

    Продуктивність на роботі - єдиний показник ефективності спеціаліста. Продуктивність може бути підрахована завдяки аналізу та підрахункам як керівника, так і самим спеціалістом. Спеціаліст здатен підраховувати свою продуктивність хоч кожного дня, покладаючись на кількість виконаних завдань та їх якість. Відчуваєте, що продуктивність падає, та згасає запал на роботу? Шукайте способи підвищити свою продуктивність на робочому місці.

  • Що робити, якщо ви не маєте професійних досягнень

    30 червня 2019 513

    Поофесійні досягнення - головний показник успіху спеціаліста. Саме цей показник цікавить більшість роботодавців в резюме та на співбесіді. Але не у всіх спеціалістів існують успіхи в професійній діяльності. До того ж, де-які спеціальності не враховують кар’єрного росту, тому підпорядкувати свої професійні досягнення досить складно. Що в такому випадку робити спеціалісту?

  • Зачем наводить порядок на рабочем столе

    21 червня 2019 2413

    Процесс наведения порядка на рабочем столе, может оказаться сложным, если до этого человек ни разу не задумывался над тем, как вообще должен выглядеть подобный порядок.

  • П’ять причин полюбити планування роботи

    10 червня 2019 616

    Молоді спеціалісти часто жаліються, що найбільш проблемним завдань для них є планування роботи. Як відомо, роботодавці вимагають планування роботи на певний відрізок часу, найчастіше це рік або пів року. Вміння планувати - одне з вайжливіших умінь для кожного спеціаліста. Чому? Давайте розбиратися разом з jobs.ua.


← CtrlCtrl →
7 з 35

Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору