«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Сьогодні всі можливі інформаційні медіа та бізнес-книги рясніють порадами про те, як відкрити свою справу і стати успішним підприємцем. Скотт Геллоуей, автор книги «Алгебра щастя», не згоден з таким підходом. Він вважає, що далеко не кожна людина хоче і здатний займатися бізнесом, тоді як бути найманим працівником – талант, про який мало говорять.
Як правильно складати списки робочих завдань на день і чому це може допомогти нам впоратися з навантаженням?
Керувати особистим часом нелегко, але, навчившись це робити, вийде правильно організувати весь плин життя. Бути організованим означає мати певну підготовку й план дій, контролювати ситуацію, ефективно використовувати всі наявні ресурси
Між ціллю та результатом знаходиться значний пласт рутинних обов’язків, щоденних клопотів. У багатьох їх виконання забирає значно більше часу, ніж реалізація найважливішого. Особиста продуктивність залежить не стільки від його кількості, скільки від вміння раціонально використовувати наявні ресурси
Карантин ще триває. Більшість співробітників працюють дистанційно. І практично всі, хто тепер став працювати з дому, кажуть «це в рази важче». Воно й зрозуміло: за стіною немає начальника, обстановка неробоча, рідні відволікають, а холодильник з кожною годиною вабить все більше. Як з усім цим боротися?
Коли спалах коронавірусу піде на спад і скасують карантинні заходи, ми всі повернемося до звичайного життя, більшість з нас з головою зануряться в роботу (деякі й зараз так працюють). Оскільки ми живемо в такий час, коли всі прагнуть починати трудовий день раніше, закінчувати пізніше, використовувати для роботи будь-яку вільну хвилину. Навіть закінчивши роботу, дуже часто думками ми все ще працюємо.
Одним із секретів процвітання бізнесу (підприємництва) є використання прихованих потенціалів, наприклад, раціональний розподіл робочого часу та його оптимізація. Кожна компанія ставить собі за мету отримання максимального прибутку. У зв'язку з цим витрати на його досягнення напряму залежать від продуктивності праці співробітників
Чи завжди скромність прикрашає людину? В роботі ця риса, скоріше, — на шкоду, ніж на користь. Звичайно, зарозумілість — це погано, але фахівцю важливо знати ціну своїм знанням і вмінням, не боятися озвучити її і відстояти у разі утиску
Красномовство — корисний дар. Аргументовані доводи практично завжди беззастережно сприймаються. Хоча не всі люди мають навички переконливого спілкування, навчитись цьому можна як самостійно, так і на спеціальних тренінгах
Щоб розподілити навантаження й не упустити нічого, встигаючи завершити роботу в потрібний термін, існують практичні поради