UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації
  3. Особисті якості на роботі

Публікації "Особисті якості на роботі"

Сторінка 8 з 36

«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.

  • Підготовка до публічних виступів на роботі

    15 вересня 2019 1209

    Публічні виступи у діловому спілкуванні грають важливу роль в досягненні впливу на аудиторію. До публічних ділових виступів можна віднести і доповідь керівника, і презентацію продукту партнерам, і виступ на конференції тощо. Безперечно, публічний виступ повинен бути змістовним, інформативним та впливовим. Сьогодні дізнаємось як до ноьго підготуватися та як впоратись з основним завданням всіх публічних виступів - встановлення контакту з аудиторією.

  • Як підвищити продуктивність на роботі

    21 серпня 2019 572

    Продуктивність на роботі - єдиний показник ефективності спеціаліста. Продуктивність може бути підрахована завдяки аналізу та підрахункам як керівника, так і самим спеціалістом. Спеціаліст здатен підраховувати свою продуктивність хоч кожного дня, покладаючись на кількість виконаних завдань та їх якість. Відчуваєте, що продуктивність падає, та згасає запал на роботу? Шукайте способи підвищити свою продуктивність на робочому місці.

  • Що робити, якщо ви не маєте професійних досягнень

    30 червня 2019 594

    Поофесійні досягнення - головний показник успіху спеціаліста. Саме цей показник цікавить більшість роботодавців в резюме та на співбесіді. Але не у всіх спеціалістів існують успіхи в професійній діяльності. До того ж, де-які спеціальності не враховують кар’єрного росту, тому підпорядкувати свої професійні досягнення досить складно. Що в такому випадку робити спеціалісту?

  • Зачем наводить порядок на рабочем столе

    21 червня 2019 2628

    Процесс наведения порядка на рабочем столе, может оказаться сложным, если до этого человек ни разу не задумывался над тем, как вообще должен выглядеть подобный порядок.

  • П’ять причин полюбити планування роботи

    10 червня 2019 804

    Молоді спеціалісти часто жаліються, що найбільш проблемним завдань для них є планування роботи. Як відомо, роботодавці вимагають планування роботи на певний відрізок часу, найчастіше це рік або пів року. Вміння планувати - одне з вайжливіших умінь для кожного спеціаліста. Чому? Давайте розбиратися разом з jobs.ua.

  • Як стати незамінним співробітником

    31 березня 2019 376

    Особливе місце на співробітництві займають незамінні робітники. Незамінні співробітнки можуть все, і що найголовніше, завжди готові до співпраці і допомоги. Всім відомо, що такі робітники мають особливі привілегії в компанії. Наприклад, додаткові вихідні, через переробітку часу на роботі, закріплення робочого місця, навіть якщо в компанії відбувається скорочення штату. Тому позиція незамінного співробітника дуже необхідна, хоча досить важка.

  • Пять признаков хорошего руководителя

    11 березня 2019 495

    Управление рабочим персоналом - задача не из легких и каждый руководитель справляется с ней по-своему.

  • Як розвинути позитивний настрій на роботу

    4 березня 2019 1258

    Всі психологи тільки й кажуть про те, що потрібно шукати позитивний настрій до всього з чим людина зіткається в процесі спілкування та життя. Робота займає половину життя людини, тому важливо виховувати позитивний настрій на роботу. Робити це означає перебудувати внутрішньо себе і свої погляди на обставини, які виникають час від часу.

  • Как научиться не отвлекаться на работе?

    10 грудня 2018 584

    Чтобы работа выполнялась правильно и без ошибок, сотрудникам необходимо научиться внимательно ее выполнять, не отвлекаясь на сторонние факторы. Наверняка, вы и сами за собой замечали, что работа не всегда идет интенсивно и продуктивно. Со временем память рассеивается, и работник отвлекается от тех задач, которые выполнял. Что в таком случае предпринять?

    Если вы взялись за такую цель, как научиться не отвлекаться на работе, то первое с чего вам необходимо начать – понять, что именно отвлекает вас от работы.

  • Как использовать прокрастинацию во благо?

    21 жовтня 2018 425

    Прокрастинация – добровольная лень вопреки задачам, поставленным вашим начальником перед вами. И, конечно, если вы не успели сдать все в срок, то получите выговор от начальника. Психологи утверждают, что из всего можно получить свою выгоду, а прокрастинацию использовать во благо. Сегодня мы готовы поделиться с вами практическим опытом, как можно использовать прокрастинацию себе во благо.


← CtrlCtrl →
8 з 36

Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору