«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Жадібний керівник – певною мірою лихо для компанії і особливо для своїх підлеглих, як вважаєте? Він і на техніці намагається зекономити, і на зарплатах і преміях, та на чому завгодно! Тож портал Jobs.ua пропонує поміркувати над питанням, як боротися з власною жадібністю керівникам на робочому місці.
Про історію появи непотизму, які його наслідки для бізнесу та працівників, відомі приклади з історії – читайте в цій статті.
Коли в компанії змінюється керівник, підлеглі досить гостро сприймають ці зміни, бо до нового завжди звикаєш досить довго. Саме тому на початку, вам необхідно вирішити декілька найперших завдань: побудувати нові відносини зі своїми підлеглими, в минулому колегами; утворити дружній, надійний колектив для комфортної подальшої роботи.
Адаптивний карантин частково вирішив питання з поверненням працівників на звичні місця, але значна частка співробітників працюють віддалено. Тому у власників бізнесу повинне бути вирішене питання захисту корпоративних даних, адже працівники, які працюють дистанційно, можуть стати мішенню зловмисників.
Доказаним вченими фактом, є здатність зовнішнього задоволення та позитивного настрою людини, викликати відповідну симпатію та інтерес до себе в оточуючих
Напружені сімейні відносини, хронічна втома чи безсоння, інші проблеми із здоров’ям – будь-що з вищепереліченого може стати причиною того, що ваш співробітник може припуститися серйозної помилки на робочому місці. Причому, цей працівник може бути доволі компетентним, високоорганізованим та сумлінним професіоналом, який відпрацював у вашій компанії не один десяток років.
Колись так станеться, і ви дізнаєтеся, що керівництво вважає вас безвідповідальним, колеги – неробою та клоуном. Що в такому випадку робити? Змінити навколо себе людей чи, можливо, попробувати все ж таки виправити це негативне враження на більш позитивне. На думку психологів, змінити погане враження оточуючих про себе можна двома способами.
На роботі ми інколи стикаємося з дивною поведінкою колег. Одні регулярно забувають про свої обов’язки, інші говорять грубощі оточуючим, треті всіх у чомусь підозрюють. Цей перелік можна ще продовжувати. Однак тема цієї статті – педанти. Уважність до деталей, охайність і відданість роботі – це досить корисні й необхідні якості. Але все повинно бути в міру.
Щоб справити гарне враження, важливо з’являтися на ділових зустрічах, обідах і званих вечерях гарно вбраним, зі стильною зачіскою і т. д. Але це тільки одна сторона справи. Інший, не менш важливий аспект – те, як ми поводимося в суспільстві.
Як би нам цього не хотілося, але досить часто ми стикаємося з потоком негативних емоцій, виражених через крик, грубість, хамство. На жаль, це так. В транспорті, магазині, вдома, на роботі... Кожен з нас може продовжити цей список. Більшу частину свого життя ми проводимо на роботі. Що ж робити, коли підвищений тон, який переходить в крик – це повсякденний стиль спілкування вашого керівника або колег?