«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Після тривалої перерви в кар’єрі не кожен співробітник може відразу повернутися до повноцінної роботи. Обставини, які призвели до перерви в кар’єрному розвитку, теж різняться між собою. Розглянемо, як підтримати співробітника після перерви в кар’єрі, враховуючи різні життєві ситуації, які змусили його перервати професійну діяльність.
Jobs.ua має для вас практичні поради, які звички слід мати керівникам та лідерам, щоб побудувати сприятливу атмосферу та дружні стосунки.
Щоб уникнути передчасний перебіг кадрів в компанії, роботодавцю необхідно підготувати під робітників кожного напрямку, розряду, а іноді, навіть індивідуальний, план професійного розвитку співробітника.
Осучаснити робоче місце в офісі – та й сам офіс – допоможуть електронні пристрої на основі мікрокомп’ютера Raspberry Pi. Його можна придбати за кілька десятків доларів, а на його базі виготовити електронні пристрої, які привнесуть щось нове в атмосферу вашого офісу. Давайте розглянемо разом з Jobs.ua, які пристрої маються на увазі.
В житті може трапитися ситуація, що виникне необхідність звернутися за наставництвом до більш досвідченої людини. Це буде корисним як для професійного зростання, так і для особистісного розвитку.
Саме ці два типу мотивації, здебільше визнають та застосовують роботодавці світу
З цим негативним синдромом стикається все більше людей. Як роботодавцю чинити в такій ситуації? Чи може він ефективно протидіяти емоційному вигоранню своїх підлеглих?
Що робити, коли «горить» важливий проект, а то й декілька, а в творчої команди сіли батарейки? Jobs.ua підготував для вас кілька корисних порад.
Буває так, що корпорації обіцяють заохочення своїм співробітникам, а потім забувають про це. Так виникає криза довіри до керівництва, яка, зокрема, має досить печальний результат – цінні кадри покидають компанію.