«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Відсутність у колективі конструктивного зворотного зв’язку призводить до ряду проблем: співробітники частіше піддаються стресу, що в кінцевому підсумку веде до професійного вигорання і погіршує мікроклімат в команді. Чому так відбувається? Давайте з’ясуємо, які найпоширеніші причини, чому співробітники не наважуються на зворотний зв’язок із своїм керівництвом.
На жаль, у нашій країні ще з радянських часів укріпилася традиція спонукати працівників до діяльності за допомогою негативних стимулів мотивації. Але такий підхід в управлінні персоналом не надто ефективний. В цій статті з’ясуємо, чому він не працює і що можна запропонувати натомість.
Жадібний керівник – певною мірою лихо для компанії і особливо для своїх підлеглих, як вважаєте? Він і на техніці намагається зекономити, і на зарплатах і преміях, та на чому завгодно! Тож портал Jobs.ua пропонує поміркувати над питанням, як боротися з власною жадібністю керівникам на робочому місці.
Нечасто зустрінеш співрозмовника, який вміє по-справжньому вислухати. Найчастіше як буває: ми або не надто розуміємо, про що говорить наш співрозмовник, або банально не чуємо його, бо нам кортить самим висловитися. Прокачуючи навички активного слухання, ми можемо навчитися усувати ці та багато інших проблем в міжособистісній взаємодії.
Як організувати комфортні умови роботи для міленіалів?
Якщо ви хочете, щоб ваша команда працювала злагоджено, а ризик появи конфліктних ситуацій був зведений до мінімуму, прислухайтеся до порад, викладених в цій статті.
Як підвищити рівень щастя співробітників на робочому місці.
Давайте на прикладі французьких фермерів розглянемо разом із Jobs.ua, як вони намагаються зацікавити молодь своєю благородною працею.
Cпробуємо відшукати методи контролю та мотивації робочого колективу на дистанційній роботі, щоб ефективно будувати свій процес керівництва.
Щоб уникнути передчасний перебіг кадрів в компанії, роботодавцю необхідно підготувати під робітників кожного напрямку, розряду, а іноді, навіть індивідуальний, план професійного розвитку співробітника.