UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації
  3. Методи управління персоналом

Публікації "Методи управління персоналом"

Сторінка 8 з 37

«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.

  • Какие бывают начальники

    30 листопада 2018 429

    Руководство бывает разное. Очень разное...

  • Чи складно жінкам керувати?

    29 листопада 2018 470

    Нам стало цікаво як самі жінки оцінюють керівні посади та чи готові вони самі взяти на себе всю відповідальність керівництва? Справа у тому, що одного бажання посісти керівну посаду недостатньо. І тут справа криється більше в наявності особистих вмінь і навичок, ніж у природньому покликанню.

  • Ознаки поганого керівництва

    15 листопада 2018 580

    Кожний, поважаючий себе керівник, повинен аналізувати свою роботу і постійно її корегувати. Виток бажання покращити своє керівництво береться з бажання розвиватися та вдосконалювати свої лідерські навички, свою компанію. Від лояльності лідерських якостей спеціаліста залежить робота усього колективу. А, як відомо, керівник може і надихнути, і навпаки відбити усіляке бажання приходити на роботу. Якщо ви самостійно хочете перевірити себе та свої лідерські навички, то уважно придивіться до наступних ознак поганого керівництва, можливо вони вам підкажуть, що вам необхідно скорегувати у подальшій роботі.

  • Що таке "правильна мотивація" співробітників?

    14 листопада 2018 415

    А як ви віддячуєте своїм працівникам за їх сумлінний труд?

  • Как сделать так, чтобы "удаленный сотрудник" перестал работать

    13 листопада 2018 526

    "Убить удаленщика": самые популярные способы

  • Ефективні рекомендації що до організації трудового колективу

    3 листопада 2018 623

    Організація трудового колективу – перше з чого слід розпочати роботодавцю побудову бізнес-команди. Окрім того, кожний досвідчений керівник розуміє, що організація трудового колективу повинна відбуватися систематично, бо це запорука позитивного командного духу та результативності праці. Отже, Jobs.ua підібрали для роботодавців найбільш ефективні поради, які допоможуть організувати трудову діяльність колективу та налаштувати спеціалістів на результативну роботу.

  • Босс, руководитель, начальник, лидер...

    17 жовтня 2018 1224

    Лидер, способен не просто сплотить и увлечь людей, но и проявить уважение к их профессионализму, отказавшись от скрупулёзных, «до мелочей», поэтапных проверок их работы.

  • Как повысить результативность тимбилдинга

    15 серпня 2018 415

    Тимбилдинг – ряд действий руководителя, направленные на организацию и объединение команды с целью повышения эффективности ее работы. Тимбилдинг используют в тех компаниях, где работа построена через команду, где от каждого члена команды зависит целая работа проекта. Чтобы все специалисты в команде были собраны, хорошо работали и чувствовали командный дух были придуманы такие методы работы.

  • Основные принципы руководства

    5 серпня 2018 363

    Любой коллектив, созданный искусственно или естественно нуждается в управлении. В зависимости от того, кто будет управлять коллективом, будет зависеть его будущие цели и стремления, пути развития. Jobs.ua решили выделить семь основных принципов, на которых должно базироваться руководство, без которого невозможно грамотное формирование компании. Ниже приведенные элементы руководства помогут вам сформировать свой индивидуальный стиль и особенности.

  • Частая причина увольнений – плохое руководство

    19 липня 2018 511

    Плохое руководство, и правда, является частой причиной увольнения сотрудников из украинских компаний. Эта проблема может также стать причиной многих других, как говорится в поговорке: «Рыба начинает гнить с головы». Проблемы плохого руководства первыми замечают, конечно, сотрудники. Ем не менее, предпочтительно полагаться на взгляд профессионала – психолога. Именно этот специалист в компании должен в самом начале распознать эту проблему по жалобам сотрудников и своим собственным наблюдениям. Для этого специалист организовывает специальные встречи, индивидуальные беседы и анкетирование.


← CtrlCtrl →
8 з 37

Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору